اولین تست رانندگی چری آریزو 5 در ایران

پردیس خودرو:به تازگی  خبر عرضه محصول جدید مدیران خودرو با نام آریزو 5 در خبرگزاری ها منتشر شده است. آریزو 5 جدیدترین محصول کمپانی چینی چری می باشد که پس از عرضه در چین با فروش گسترده روبرو شد. در این بخش به گزارشی در خصوص این سفر و تست و بررسی آریزو۵ می پردازیم و سعی داریم پیش از عرضه رسمی اطلاعاتی در خصوص آن به مخاطبان بدهیم.

 
 چری آریزو 5

چری آریزو 5

 

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو" روز چهارشنبه شرایطی فراهم شد تا با دو دستگاه از محصولات جدید چری در ایران، یعنی آریزو۵ هم سفر شویم و تست و بررسی این خودروها را در حد فاصل تهران تا تنکابن انجام دهیم. مسیر تست و فضای برگزاری آن به شکلی بود که دو دستگاه آریزو۵ با چالش های مختلفی روبه رو بودند و از طرفی در جاده هایی آزمایش می شدند که احتمالا خیلی از ایرانیان بعد از ورود این خودرو به بازار با آن بارها این جاده ها را می پیمایند.

در این بخش به گزارشی در خصوص این سفر و تست و بررسی آریزو۵ می پردازیم و سعی داریم پیش از عرضه رسمی اطلاعاتی در خصوص آن به مخاطبان بدهیم.

 

[بهتر است بخوانید:مقایسه آریزو 5 با جک j5 :چینی کهنه کار یا نو رسیده زیبا]

 

سال گذشته بود که پیش بینی شد شرکت مدیران خودرو دومین محصول با برند چری را به بازار بیاورد. حدس ها به سمت خودرویی سدان بود که با مشخصات به روز و امکانات به نسبت لوکس در رده قیمتی خود عرضه می شود. با گذشت زمان و اعلام رسمی از رونمایی آریزو۵ مشخص شد که این خودرو دومین محصول با نشان تجاری چری در بازار ایران است.



برای ادامه مطلب به وب سایت پردیس خودرو مراجعه نمایید و یا اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.