چگونه خودوری خود را بفروشیم

در بازار شلوغ و پر مخاطره کنونی فروش خودرو کشور انتخاب راهکار مناسب یاقتن مشتری جهت فروش خودرو های دست دوم جزء لاینفک دغدغده های صاحیان خودرو می باشد.از دیگر دغدغه های صاحبان خودور فروش خودور های دست دوم در کمترین زمان ممکنه می باشد. از همین رو متخصصان وب سایت پردیس خودرو مواردی  بسیار ساده اما کاملا مهم در خصوص فروش خودور به شما کاربران پیشنهاد می کند که به کار بردن همین نکات ریز به شما کمک می کند که خودوری خود را براحتی بفروش برسانید.

 

سعی کنید که هنگامی که تصمیم بفروش خودور خود گرفتید ظاهر آن را کاملا بی نقص کنید. یعنی اگر زدگی یا خط و خشی برروی بدنه خودوری شما یا حتی سپر ها موجود می باشد را حتی المقدور برطرف کنید.(بیاد داشته باشید که یان کار بدست متتخصان بسپارید و هیچگاه خود اقدام به این امر نکنید) زیرا ظاهر هر کالای در لحظه اول تاثیر بسیار زیادی نزد مشتریان دارد.اگر در همان نگاه اول مشتری از خودروی شما خوشش بیاد تقریبا 70 درصد مسیر فروش را رفته اید.

تمام ایرادها فنی خودروی خود را بر طرف نمایید . زیرا خودوری شما دست دوم می باشد و مشتری حتما خواستار رانندگی با خودروی شما می باشد و در صورتی که صدای ناخوشایندی از خود روی شما به گوش برسد مطمئنا مشتری از خرید خودرو منصرف می گردد حتی اگر آین صدا با هزینه بسیار کم درست شود.

خودروی خود را هنگام فروش تمییز و وسائل اضافی و شخص داخل آن را به بیرون منتقل کنید. زیرا مشتریان احساس می کنند که هر چه صاحب خودرو تمییز و مرتب باشد ، از خودروی خود بدرستی محافظت نموده است پس خودروی می تواند خودروی مورد نطر آنها باشد.

صداقت در هر معامله از اصول اولیه و مهم می باشد . سعی کنید با مشتریان با صداقت کامل و کاملا دوستانه صحبت کنید.حتی اگر خودروی شما ضعفی دارد به مشتری انتقال دهید. زیرا مشنری مطمئن می گردد تنها ضعف خودرو همان بوده و به شما اطمینان می کند.

در هنگام صحبت با مشتری اطلاعات کاملی از خودروی خود به او بدهید و خوردی خود را با مشخصات و با جزییات به او معرفی کنید و سعی کنید به مشتری بقبولانید که خودرویی که به دنبال آن بوده همان خودروی شما می باشد.

در هنگام معامله کاما هوشیار باشید و با طرف معامله براحتی اطمینان نکنید .

 

جهت فروش خودرو شما نیاز به یافتن مشتری دارید. جهت این امر شما نیاز به محلی جهت تبلیغات خودرو خود دارید. در حال حاضر روش های سنتی چاپ آگهی در روزنامه و روش جدید تبلیغات در اینترنت پیش روی شما است .اما روش های سنتی هم هزینه بر و هم زمان بر می باشد (برای آگاهی از مزیت آگهی در سایت اینترنتی اینجا کلیک کنید) .بهترین روش تبلیغات در سایت اینترنتی می باشد .یکی از از این سایت ها پردیس خودرو می باشد(جهت ورود به این سایت اینجا کلیک کنید)سایت پردیس خودرو یک بانک اطالاعاتی از خودرو های نو و دست دوم می باشد که دارای امکاناتی کامل برای فروش خودرو شما می باشد .ثبت آگهی در این سایت کاملا رایگان می باشد.البته این سایت پنل  های دارد که با پرداخت مبلغی ناچیز از مزایای بسیار  عالی برخودار خواهید بود.مثلا آگهی ویژه طلایی علاه بر اینکه به شما امکان استفاده از همه امکانات سایت را میدهد یک آگهی رایگان در نیازمندی رزونامه همشهری هم به شما می دهد.(جهت اطلاع ار تعرفه ثبت آگهی در سایت پردیس خودرو اینجا کلیک کنید)

مزیت ثبت آگهی در سایت پردیس خودرو

سرعت  روز افزون تکنولوژی در تمامی زمینه ها باعث گردیده که روش های سنتی کنار گذاشته  و روش های نوین متناسب با تکنولوژی روز جایگزین گردد.در زمینه تجارت و خرید خودرو و فروش خودرو هم روش های سنتی و زمان بر در حال منسوخ شدن می باشد.در حال حاضر در کشورمان بدلیل هم گیر شدن ایتنرنت و استفاده بسیاری از مردم از مهم باعث گردیده که مشتریان جهت پیدا کردن مایحتاج  و کالا مورد نیاز خود در اینترنت به جستجو  بپردازند.

 

در خصوص خرید خودرو و فروش خودرو نیز بدلایل زیر استفاده از تبلیغات در اینترنت به شما کاربران گرامی پیشنهاد می گردد  که این دلایل، مزیت تبلیغات اینترنتی بر روش های سنتی چاپ آگهی در روزنامه می باشد.

 

  • امروز زمان برای هم امری مهم می باشد .به همین دلیل کم شدن زمان در فرایند خرید و فروش  در هر تجارتی باعث موفقیت می گردد. ثیت آگهی فروش خودرو در سایت پردیس خودرو باعث می گردد که شما فروشنده گرامی در هر زمان که نیاز به فروش خودوری خود گرفیتد با چند کلیک ساده اقدام به ثبت آگهی کرده و در همان زمان آگهی شما در دید هزاران بازدید کننده و مشتری بلقوه قرار می گیرد.و دیگر مانند روش های سنتی که باید دو روز قبل اقدام به ثبت آگهی  در روزنامه نمایید زمان بر نمی باشد.

 

  • در روش های سنتی چاپ آگهی ، آگهی فروش خودروی شما یک روز در دید خریداران قرار می گیرد و انقضای آگهی شما فقط یک روز می باشد.اما با ثبت آگهی فروش خودرو در  سایت پردیس خودرو بسته به نوع پکیج انتخابی بین 7 روز الی 60 روز می باشد.که این مسئله باعث کم کردن هزینه شما کاربر گرامی می گردد.

 

  • عکس خودرو شما یکی از مزیت های آگهی شما می باشد که باعث جذب مشتری می گردد .در روش های سنتی آگهی فروش خودروی شما دارای عکس نمی باشد. و لی با ثبت آگهی فروش خودور در سایت پردیس خودرو شما قابلیت آپلود کردن عکسهای خودرو خود بدلخواه خود می باشید.

 

  • در روش های سنتی امکان جستجوی خودروی مورد نظر مشتریان به سختی و زمان بر می باشد. ولی در سایت پردیس خودرو جستجو براحتی امکانپذیر می باشد. بطوریکه مشتریان با هر آیتم از قبیل قیمت ، توع خودرو، رنگ و غیره قابلیت جسجو را دارند.

 

  • با ثبت آگهی فروش خودرو در سایت پردیس خودرو در هزینه های خود صرفه جویی خواهید نمود.زیرا در روش های سنتی چاپ آگهی در روزنامه شما برای یک روز هزینه بالایی پرداخت می نمایید اما با آگهی فروش خودرو در سایت پردیس خودرو بسته به نوع پکیج انتخابی هزینه ناچیزی جهت چند روز پرداخت خواهید نمود.

 

در پایان به استحضار شما کاربر گرامی می رساند که ما سعی نموده ایم که محیطی امن با کاربرد ساده جهت رونق بخشیدن به تجارت شما فراهم آوریم و به شما پیشنهاد می کنیم که با توجه به دلایل فوق با ثبت آگهی خود در فضای اینترنتی سایت پردیس خودور هر چه سریتعر به این مهم دست پیدا کنید.


جهت ورود به سایت پردیس خودرو اینجا کلیک کنید

 

شما در سایت پردیس خودرو ثبت آگهی کنید ما برای شما تبلیغ می کنیم.