شرایط فروش نقدی و اقساطی پارس خودرو

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات پارس خودرو بدلیل تنوع محصولات همیشه با حرارت خاصی دنبال شده است.از هیمن رو وب سایت پردیس خودرو با جمع اوری شرایط فروش رنو ساندرو ،شرایط فروش اقساطی برلیانس ،شرایط فروش استپ وی،برلیانس C3 در این صفحه ،دسترسی علاقمندان بصورت لحظه ای به شرایط فروش نقد و اقساطی کلیه محصولات پارس خودرو را فراهم اورده است.





برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلید کنید و یا به وب سایت پردیس خودرو مراجعه فرمایید.

خرید و فروش خودرو

تمایل به فروش خودرو خودرو داری یا قصد خرید خودرو داری؟

با مراجعه به وب سایت خرید و فروش خودروی پردیس خودرو می توانید خودروی خود را براحتی در بازدید هزار بازدید کننده قرار بدی و یا میتونی خودرو مورد نظرت را از بین دها آکهی فروش خودرو انتخاب کنی.

وب سایت پردیس خودرو مکانی امن برای خرید خودرو و فروش خودروی شماست.شما می توانید از بین آگهی های فروش خودرو به هدفتان برسید.


راننده سوئدی رکورد بوگاتی شیرون را شکست

پردیس خودرو- یک راننده سوئدی توانست رکورد صفر تا٤٠٠ ماه گذشته بوگاتی شیرون را بشکند. در حالی که بوگاتی شیرون برای ثبت رکورد 0-400-0 کیلومتر در ساعت به 41.96 ثانیه زمان نیاز دارد و یک ماه پیش خوان پابلو مونتویا برای ثبت رکورد شیرون مسافت 3112 متری را طی کرده است اما این رکورد بیشتر از یک ماه پا برجا نماند و هایپرکار سوئدی با رانندگی Niklas Lilja توانست در مدت 26.88 ثانیه و در فاصله 1958 متر، از سکون به سرعت 400 کیلومتر در ساعت برسد و در 9.56 ثانیه و در فاصله 483 متر دوباره از سرعت 400 کیلومتر در ساعت به توقف کامل برسد.




 








برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلید کنید و یا به صفحه اخبار خودروی پردیس خودرو مراجعه فرمایید.

پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو با نام طرح فیروزه ای

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" برای این طرح جدید پیش فروش، 18درصد سود مشارکت،  به همراه هدیه و تخفیف خرید محصول ایرانی در نظر گرفته شده است.
در این طرح پیش فروش، به ازای هر ثبت نام، علاوه بر سود مشارکت، "هدیه و تخفیف خرید محصول ایرانی" نیز پرداخت می شود.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

برای مشاهده بر روی  شرایط فروش ایران خودرو  کلید کنید و یا به صفحه  اخبار خودروی سایت پردیس خودرو مراجعه فرمایید.

نقد و بررسی مشخصات فنی لوکسژن U6:کراس اوور تایوانی در ایران

در زمانی که برند های معتبرجهانی برای ورود به بازار میلیونی و جذاب ایران در حال تردید می باشند ،خودروسازان شرقی در حل تصاحب ای بازار هستند و تا کنون شاهد انواع  خودروسازان معتبر تا بی نام نشان چینی راهی در بازار ایران بوده ایم .اما حالا برند تایوانی لوکسژن آمده است تا با محصولات مدرن و با امکانات خود در بین چشم بادامی های ایران برای خود اسم رسمی بیاید .آرمان موتور کویر بعنوان شریک تجاری این برند تایوانی قرار است لوکسژن U6 را بعنوان اولین پیشرو این برند در ایران رونمایی و سپس به بازار عرضه نماید.در این مقاله قصد داریم به طور کامل به نقد و بررسی این خودرو پیش از ورود به بازار ،بپردازیم.


برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلید کنید و یا به وب سایت پردیس خودرو مراجعه فرمایید.