معرفی چری آریزو 5:دومین محصول مدیران خودرو با برند چری برای بازار ایران

 چری آریزو 5

چری آریزو 5

تحریریه پردیس خودرو :سدان جدید چری آریزو 5 (ARRIZO 5)که در نوامبر سال 2015 در نمایشگاه اتومبیل گانگژو چین رونمایی در همان اواخرسال 2015 روانه ی بازار شد و دارای قیمتی بین 60000 تا 80000 یوان چین می باشد.این خودرو در جایگاهی بین آریزو 3 و آریزو 7 قرار می گیرد. آریزو 5 یکی از بهترین محصولات کمپانی چری است که دیگر پا به سن هم گذاشته است. هرچه باشد چری همکارگروه جگوار و لند روور(JLR) می باشد و این بدان معنا است که خودروهای آینده ی چری می توانند به اندازه ی خودروهایی مانند ایووکیو و نوع F زیبا و خوب باشند.

 

 

 

نمای جلوی چری آریزو 5

نمای جلوی چری آریزو 5

نمای جانبی چری آریزو 5

نمای جانبی چری آریزو 5

بدنه

 احتمالا تا الان آریزو 5 (ARRIZO 5)زیباترین و جذاب ترین محصول برند آریزو می باشد که با یک پنجره ی مشبک جلوی جالب و زیبا که دارای یک میله ی کرومی است که چراغ های جلو را از طریق برند چری به هم متصل می کند و چراغ های LED بر روی سپر اسپرت شده است. با کمی دقت می توانید ویژگی های الهام گرفته شده از محصولات هیوندای را بر روی قسمت های مختلف بدنه مشاهده کنید اما زیاد نیستند. چراغ های عقب توسط یک دنباله ی کرومی جذاب به هم متصل شده اند، بر روی درب صندوق عقب یک اسپویلر وجود دارد، سومین محل دید پنجره ی عقب قلابی است و با پلاستیک مشکی پوشانده شده است. همچنین در زیر پنجره ها خطوط کرومی وجود دارند. به نظر می رسید رینگ ها و تایر ها سایز و اندازه ی مناسبی دارند.

 

نمای پشتی چری آریزو 5

نمای پشتی چری آریزو 5

نمای فضای داخلی چری آریزو 5

نمای فضای داخلی چری آریزو 5

 

[بهتر است بخوانید:5 دلیل برای اینکه چری آریزو 5 بخریم]

 

کابین

کابین دارای میزان زیادی رنگ خاکستری و ظاهری به نظر کمی نامرتب می باشد. به نظر می آید فضای کافی برای یک کلید استارت بر روی صفحه نمایش سمت چپ وجود داشته باشد،



برای ادامه مطلب به وب سایت پردیس خودرو مراجعه نمایید و یا اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.