چری آریزو 5 ، در رقابت با 70 میلیونی ها !

 آریزو 5

آریزو 5

تحریریه پردیس خودرو :همه ی ما شاهد سنت شکنی فرانسوی ها با عرضه ی خودروی DS6 به بازار بوده ایم . حال این چینی ها هستند که دست به کار شده اند تا مبادا از این کاروان جا بمانند . چری از مدتی پیش با تولید کراس اوور تیگو 5 ورود به کلاس خودروهای بالاتر را در سر می پروراند تا اینکه با رونمایی از مدل آریزو 5 ، این فکر به وهله ی اجرا در آمد تا چین باز هم خودی نشان داده باشد . چینی ها ، به اصطلاح ، افتخار ورود این خودرو به کشورمان را بر دوش مدیران خودرو گذاشته اند !!! شرکتی که زمینه ی ورود این خودروهای متنوع را به کشورمان فراهم کرد و ازجمله کمپانی هایی به شمار می رود که تعهد خاصی به برند چشم بادامی ها دارد .

نمای روبرو آریزو 5

نمای روبرو آریزو 5

تیگو 5 از لحاظ ظاهری حرف های زیادی برای گفتن دارد تا جایی که ، در نگاه نخست ، همه ی ما متوجه تغییر اساسی و فاحشی که بر روی این طراحی اعمال شده است ، می شویم . چراغ های کشیده ، که خلاف سایر خودروهای چینی با طراحی های نرم و خمیده ، از یک طراحی شکننده با خطوط صاف بهره برده است . چراغ های مه شکن نیز به تبعیت از نگاه نافذ آریزو ، در یک امتداد و در قسمت انتهایی سپر جلو به صف شده اند . قسمت میانی سپر نیز با پنجره های مشبک پر شده است و تنها چیزی که در این فضای خالی به چشم می خورد نماد ساده و بی آلایش چری است .

 

چراغ های جلو آریزو 5

چراغ های جلو آریزو 5

خطوط ممتدی که بر روی بدنه قرار گرفته اند عمق خاصی به نمای جانبی آریزو بخشیده اند . خوشبختانه این بار طراحان چینی کمی بیشتر خلاقیت به خرج داده و تلاش مضاعفی را صرف جذابیت بخشیدن به خودروهای خود کرده اند .

ولی امان از تقلید های همیشگی چینی ها که کار دستشان می دهد . چراغ های عقب عینا چراغ های نافذ هیوندای الانترا را تداعی می کنند . بهتر می بود اگر این همه تلاش تا انتهای کار نیز ادامه پیدا می کرد و طراحی عقب نیز بدیع و جذاب به نظر می رسید .

چراغ عقب چری آریزو 5

چراغ عقب چری آریزو 5

 

[بهتر است بخوانید:5 دلیل برای اینکه چری آریزو 5 بخریم]

 

در نمای داخلی باز هم شلوغی همیشگی مشاهده می شود


برای ادامه مطلب به وب سایت پردیس خودرو مراجعه نمایید و یا اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.